fredag den 21. september 2012

Lidt sker der da...

Der er blevet syet endnu et par bukser til min venindes søn Theodore (dem med Klump har jeg vist før). Han har fødselsdag i dag og gaven fra os, må vente med at blive vist frem, han har nemlig ikke fået den endnu. (Tillykke Theodore med de to år).
Så har jeg syet ny frugtpose til Thilde fra Isabels børnehave og en ekstra med pigen på til Isabel.

I går aftes vågnede Isak og nåede lige at sige at han skulle kaste op, før det stod ud af ham..så i dag har vi haft sygedag herhjemme (så kunne Isabel også lige så godt blive hjemme). Heldigvis kommer Isak sig hurtigt over sådan noget, så han har været rimelig kæk i dag. Han har lavet den fine hama robot til at pynte på sit værelse (inspirationen er hentet i nyeste nummer af Bolig Liv).
Og så er vi endelig kommet i gang med den planlagte ændring af Isabels værelse, da vi har væv på alle vægge var det ikke lige sådan at sætte tapet op og plader skulle bule, når de bliver våde (siger de hos Bauhaus), så løsningen blev sandspartel, som heldigvis var ret let (siger min søde mand) og efter tørring kom tapetet op. Nu skal vi have flyttet lidt rundt på hendes bogkasser og en flot småfolk plakat er kommet i ramme og skal op at hænge.
Det blev også ugen, hvor jeg efter 18 års betænkningstid fik lavet en tatovering på håndleddet med mine guldklumpers navne på...dem der følger med på FB og Instagram har allerede set den, den kommer da også ind her, når jeg lige får taget billeder med mit kamera også.
Billedet af det blomstrede patchwork er en byttehandel jeg har gang i med søde og dygtige Charlotte, det vises frem, når hun selv har modtaget det.





6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud :)
    Hvad hedder du på Instagram?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte
      Tak, jeg hedder miachristina1.
      Kh Mia

      Slet
  2. Wow, jeg synes da der sker en hel del... Det er da lige så jeg får lidt åndenød af at se alle de ting du når ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  3. lækre lækre bukser :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte bukser og frugtposer, du har fået syet; jeg er helt vild med detaljen med den applikerede pige på Isabels pose :-)

    Det ser vildt hyggeligt ud med tapetet på Isabels værelse - er det gult med lilla (kunne godt tænke mig at se et nærbillede, for jeg er nemlig på jagt efter noget lignende til Helenas seng...)?

    SvarSlet
  5. Uhh, glæder mig til at se din tatoo, for overvejer selv det samme ;)

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.